(جهت ورود به سامانه روی دکمه ی زیر کلیک کنید)

سامد



(جهت اطلاعات تکمیلی سامانه فوق بر روی گزینه های زیر کلیک کنید)

  • شرح خدمات
  • قوانین و مقررات
  • مراحل گردش کار
  • مسئول ارائه خدمت
  • هزینه خدمت
  • رویه ارائه شکایات
  • مدارک مورد نیاز
  • سوالات متداول
  • زمان دریافت خدمت
  • نظر سنجی





کلیه تصمیم گیری ها و نتیجه گیری ها بر اساس آیین نامه ها و بخشنامه های صادره از دفتر بازرسی وزارت مربوطه می باشد و در خصوص موارد مربوط به هیات های ورزشی ، آیین نامه های انضباطی و اساسنامه هیات موجود است .

لازم به ذکر است بطور کلی مدرک خاصی مورد نیاز نمی باشد و در صورت لزوم و بسته به نوع شکایت ، مدارکی از قبیل : کارت بیمه ورزشی ، کارت مربیگری ، کارت داوری ، مدارک پزشکی و روند درمانی ( در صورت آسیب دیدگی ) و ... لازم می باشد که اطلاع رسانی می گردد .

رایگان

  • تقاضای استرداد وجه ثبت نامی در باشگاه های مختلف ورزشی ؟ طبق آیین نامه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان وجه پرداخت شده در باشگاه های ورزشی قابل استرداد نمی باشد . در صورتیکه فردی هیچ جلسه ای از باشگاه استفاده نکرده باشد و در صورت بروز آسیب و یا مریضی جدی ، مشروط به ارائه گواهی پزشک مربوطه ، احتمال عودت وجه ثبت نامی وجود دارد . لذا مراجعه کنندگان به باشگاه های ورزشی موظف هستند قبل از ثبت نام در باشگاه های ورزشی از صحت سلامتی و امکان انجام فعالیت ورزشی خود اطمینان داشته و نسبت به شرایط و وضعیت محیط و دستگاه های ورزشی باشگاه مورد نظر و مربیان موجود در باشگاه، اطلاعات لازم را کسب کرده باشند و سپس جهت ثبت نام و پرداخت مبلغ مطابق با نرخنامه مصوب اقدام نمایند
  • ثبت نام در باشگاه ورزشی و پرداخت شهریه خصوصی ؟ لازم به ذکر است طبق نرخ نامه مصوب باشگاه های ورزشی ، کلیه باشگاه ها موظف هستند نرخ اعلام شده خود در کلاسهای عمومی را دقیقاً رعایت نمایند . اما در صورت تمایل شخص ورزشکار به گرفتن کلاس خصوصی با مربی دلخواه ، مبلغ توافق شده بین مربی و ورزشکار ارتباطی با باشگاه و این اداره کل نداشته و هیچ نهادی پاسخگوی توافق شخصی افراد نمی باشد
  • برخورد شخصی مدیران باشگاه های ورزشی و مربیان و دست اندرکاران باشگاه ها با ورزشکاران ؟ در صورت بروز هرگونه برخورد نامناسب از سوی چنین اشخاصی با ورزشکاران و مراجعه کنندگان به اماکن ورزشی و اثبات مورد مطرح شده ، تصمیم گیری و چگونگی برخورد با آنها برعهده اعضای کمیته تخلفات باشگاه ها بوده و پس از مشورت اعضا و بررسی سوابق و سایر اطلاعات فرد یا افراد متشاکی ، رای مناسب بر اساس دستورالعمل های موجود صادر می گردد . درصورت عدم رضایت فرد شاکی از روند مذکور ، می بایست شکایت خود را از طریق مراجعه به مجامع قضایی پیگیری نماید
  • عدم دریافت حقوق و حق الزحمه کافی از سوی مدیران باشگاه های ورزشی به مربیان شاغل در باشگاه ها ؟ توصیه می شود کلیه مربیان هنگام شروع کار با باشگاه ها نسبت به انعقاد قرارداد و یا تهیه یک نسخه نوشته که به امضای دو طرف رسیده باشد اقدام کرده باشند . در غیر اینصورت امکان دارد پیگری صورت گرفته از سوی واحد پاسخگویی به شکایات به نتیجه کامل جهت احقاق حقوق مربی را در بر نداشته باشد

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمت

*
*

شفافیت فرآیندی


*
*

پاسخگویی و مسئولیت پذیری


*

تسلط بر فرآیند


زمان فرآیند



نظام مند بودن فرآیند



کلیت فرآیند


*

چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید :

; بالا