(جهت ورود به سامانه روی دکمه ی زیر کلیک کنید)

فرم الکترونیکی تکریم ارباب رجوع



(جهت اطلاعات تکمیلی سامانه فوق بر روی گزینه های زیر کلیک کنید)

  • شرح خدمات
  • قوانین و مقررات
  • مراحل گردش کار
  • مسئول ارائه خدمت
  • هزینه خدمت
  • رویه ارائه شکایات
  • مدارک مورد نیاز
  • سوالات متداول
  • زمان دریافت خدمت
  • نظر سنجی





کلیه تصمیم گیری ها و نتیجه گیری ها بر اساس آیین نامه ها و بخشنامه های صادره از سوی وزارت مربوطه می باشد و در خصوص موارد مربوط به هیات های ورزشی ، آیین نامه های انضباطی و اساسنامه هیات موجود است .

لازم به ذکر است بطور کلی مدرک خاصی مورد نیاز نمی باشد .

بدون هزینه

  • تقاضای استرداد وجه ثبت نامی در باشگاه های مختلف ورزشی ؟ طبق آیین نامه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان وجه پرداخت شده در باشگاه های ورزشی قابل استرداد نمی باشد . در صورتیکه فردی هیچ جلسه ای از باشگاه استفاده نکرده باشد و در صورت بروز آسیب و یا مریضی جدی ، مشروط به ارائه گواهی پزشک مربوطه ، احتمال عودت وجه ثبت نامی وجود دارد . لذا مراجعه کنندگان به باشگاه های ورزشی موظف هستند قبل از ثبت نام در باشگاه های ورزشی از صحت سلامتی و امکان انجام فعالیت ورزشی خود اطمینان داشته و نسبت به شرایط و وضعیت محیط و دستگاه های ورزشی باشگاه مورد نظر و مربیان موجود در باشگاه، اطلاعات لازم را کسب کرده باشند و سپس جهت ثبت نام و پرداخت مبلغ مطابق با نرخنامه مصوب اقدام نمایند .
  • ثبت نام در باشگاه ورزشی و پرداخت شهریه خصوصی ؟ لازم به ذکر است طبق نرخ نامه مصوب باشگاه های ورزشی ، کلیه باشگاه ها موظف هستند نرخ اعلام شده خود در کلاسهای عمومی را دقیقاً رعایت نمایند . اما در صورت تمایل شخص ورزشکار به گرفتن کلاس خصوصی با مربی دلخواه ، مبلغ توافق شده بین مربی و ورزشکار ارتباطی با باشگاه و این اداره کل نداشته و هیچ نهادی پاسخگوی توافق شخصی افراد نمی باشد
  • برخورد شخصی مدیران باشگاه های ورزشی و مربیان و دست اندرکاران باشگاه ها با ورزشکاران ؟ در صورت بروز هرگونه برخورد نامناسب از سوی چنین اشخاصی با ورزشکاران و مراجعه کنندگان به اماکن ورزشی و اثبات مورد مطرح شده ، تصمیم گیری و چگونگی برخورد با آنها برعهده اعضای کمیته تخلفات باشگاه ها بوده و پس از مشورت اعضا و بررسی سوابق و سایر اطلاعات فرد یا افراد متشاکی ، رای مناسب بر اساس دستورالعمل های موجود صادر می گردد . درصورت عدم رضایت فرد شاکی از روند مذکور ، می بایست شکایت خود را از طریق مراجعه به مجامع قضایی پیگیری نماید .
  • عدم دریافت حقوق و حق الزحمه کافی از سوی مدیران باشگاه های ورزشی به مربیان شاغل در باشگاه ها ؟ توصیه می شود کلیه مربیان هنگام شروع کار با باشگاه ها نسبت به انعقاد قرارداد و یا تهیه یک نسخه نوشته که به امضای دو طرف رسیده باشد اقدام کرده باشند . در غیر اینصورت امکان دارد پیگری صورت گرفته از سوی واحد پاسخگویی به شکایات به نتیجه کامل جهت احقاق حقوق مربی را در بر نداشته باشد .

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمت

*
*

شفافیت فرآیندی


*
*

پاسخگویی و مسئولیت پذیری


*

تسلط بر فرآیند


زمان فرآیند



نظام مند بودن فرآیند



کلیت فرآیند


*

چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید :

; بالا